Dienstag, 16. März 2010

Un ia kam pa vuajtjet gurit

Un ia kam pa vuajtjet gurit
---------------------------
Autori Xhelal Ferizi
------------------------
un ja kam pa vuajtjet gurit e kam pas si coptohej
të shtresuara ja kam pa vuajtjet shum fish
merreni me mend guri nga vuajtjet lotohej
pse ather vuajtjet të durohen në mish
---
e mishi guri nuk ësht përse vuajtjet në njeri
pytja ime shekull në shekull troket
mohuesit ksaj pyetje i shmangen me qesëndi
nuk më përgjegjet as qiell as dhe as det
---
un në damarët e gurit kym hy
për ti pa vuajtjet duke i qarkulluar si gjak si lot
dhimbjet ja kam pa vet me sy
gurë tash u bë mishi tash njeriu dje e sot
------
përse vuajtjet në mish kur guri nuk i duron
përse vuajtjet në palcë kur guri dot nuk i mbanë
përse o sadist përse o i pashpirtë demon
përse mishin e shpirtin njerzorë me vuajtje mbi dhe e thanë
-----
mishi guri nuk ësht o shekuj e mot
mishi ësht tjeter material nga butsia
përse mishit i derdhni gjak e lot
e nuk prekeni nga dënesjet e tija
-----
Autori Xhelal Ferizi
----------------------------
lexoni vargjet e autorit Xhelal Ferizi liriku në mërgim
ish i burgosur politik ish student
poet i ndaluar i perjashtuar nga shkolla e studimet ather
i ndaluar në mbarë teritorin e ish jugosllavisë
PëR SHKAQE POLITIKE
tregoni shoqes shokut
për vargjet
Tidhjet vjet i mohuar ndersa treqind e ma teper vjet familje e ndjekur nga pushtuesit shekullorë të kombit tonë edhe sot të mohuar e të harruar
--------------------------------
kontakti me autorin
integro_fat@hotmail.com
--------------------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen