Dienstag, 16. März 2010

Ah kaltrija ime

Ah kaltrija ime 
autorë xhelal ferizi
Kaltrija ime  ku neper qdo mikropikë
te kam falë shekuj afsh shekullndjenje
me lot prej detit tim emocion qe pikë
pa u ndalë e jotja! u bëra qenje

ah ti vetem ti kaltri
ma mbushe shekullin zemrorë
me shqisa endje qe quhen dashuri
te kam puthë me sy me zemer,te kam lmue me dorë

o kaltrija ime kaltrija mahnitore
o e pashuara ngjyrë,ne qiell
do ti marr me pend ngjyrat ylberore
ti per mua ishe shpresë qe mbanë si diell

te kam pa ne ujë te kam pa ne dete
te kam pa ne qiell ne lule ne ngjyrë
te kam pa n, syprina liqenesh,pasqyrë jete
te kam pa n' mes lotesh kur sytë me jan lebyrë

te kam pa n' mes lotit sa herë kam pas halle
edhe neper gzime edhe neper ,mote
kur n' kullim te ujit,si optikë mbi zalle
ka ra sa kthjellueshem kalter qehrja jote

autorë  xhelal ferizi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen