Mittwoch, 17. März 2010

Dhe deshta të qajë

Titulli: Vargje Nga Poeti Lirik Xhelal Ferizi

--------------------------------------------------------------------------------

Titulli: Vargje nga mergimtari xhelal ferizi
Dhe deshta të qajë
*****************

Shkruan Xhelal Ferizi vargje shqiptare
*******************************

kur deshta të qajë nganjëherë kur më nxiste moti
ndalesha të mos qajë
dhe sikur më ndalte diqka ndoshta zoti
nuk më lente me shpërthye në vaj
***

pse nuk qaja dot
nuk e di ! se gjej dot as nëpër shekuj kerkimtarë!
as sot
ndoshta loti më ishte tharë
***



ndoshta ishte shëndrruar në gurë
ndoshta ishte bë akull
sido që të jet un nuk jam ma bilur
ndoshta ndjenja vyshkë më ra për dhe shakull
***
si mund të mos qajë nji poet
pse të qajë më thot vet thoti
edhe sikur të keshë në sy e shpirtë nji det
kuptimin e ka humbë loti
***

kështu më than shekuj' sot edhe ata që vijnë
mos qajë më than kot
ndoshta botët tjera ta kthejnë harmoninë
dhe un qava pa lot
***

Xhelal ferizi liriku
------------------------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen