Sonntag, 14. März 2010

Atdhe dashuria ime

Titulli: Vargje Nga Poeti Lirik Xhelal Ferizi

--------------------------------------------------------------------------------

Atdhe dashuria ime
---------------------
Nga autori xhelal ferizi
liriku i vargjeve shqiptare
----------------------
atdhe dashuria ime
atdhe me ty jam ma trim
atdhe gjithqkaja ime
atdhe o mahni zbukurim
atdhe gjaku i zemres time
atdhe flladi i gjakut tim
atdhe puhija e damarëve të mi
atdhe ti prodhon dashuri
atdhe qerdhe e ndejnjave të mia
atdhe ushqimi i shpirtit tim
atdhe ti je vet dashuria
atdhe per ty ndjej mallengjim
atdhe mbështetja e shpresave të mia
atdhe foleja e ëndrrave të mia
atdhe arteria e shpirtit tim
atdhe rrënja e vullnetit tim
atdhe ilaqi i guximit tim
atdhe gjini i sigurisë time
atdhe shqipni etnike trime
atdhe kroni i pashterrsisë time
atdhe me fusha e ara me gjelbrime
atdhe damari i dashurisë time
atdhe per ty nuk ndjej harrime
atdhe mburoja e jetes time
atdhe shpirti i besës time
atdhe krijuesi i ndjenjave të mia
atdhe lumi im i pa shterrur
atdhe ti jet vet bukuria
atdhe ti je vet lumturia
atdhe lisi im i përjetshëm
atdhe rrap i furtunave të mia
atdhe drita e syve të mi
atdhe shkëlqimi im i shpirtësisë
atdhe arti im ma i bukur i pikturuar në ndnjenjësi
atdhe o caku i lirisë
atdhe mbeshtetisi i mbshtetsisë
ti je me gjithë qka ke
ma i dashuri per ne mbi dhe
atdhe të dua me gjersi qielli
atdhe hapsira e paanë e shpirtit tim
atdhe ti je per ne si dielli
atdhe në ty ndjehem mahnisht
atdhe u dheu i shejt i im
atdhe i yti jam për jetë
atdhe kur vuajtje kam për teje mbahem
atdhe për teje shtrëngohem në qdo kohë
atdhe nga ti nuk ndahem
atdhe ty nuk të bie moh
ti je për ne motivim
atdhe të dua o gjaku im
atdhe burim i pashterrsive të mia
atdhe ti je vet knaqësia
atdhe motiv i joshjeve të mia
atdhe o krua floriri i zemres e gjakut
atdhte o mirësia e mirësive në qdo kohë
atdhe trolli i bajrakut
atdhe ma jep hise nj trohë
atdhe mos me bjer moh
atdhe ty moh nuk të bie
atdhe ti je i imi nuk të jap
atdhe ti je cak lirie
atdhe per ty un qes hap
atdhe trungun mos ma humb
atdhe ma ruajm gjurmen e të parit
atdhe jam i yti pllumb
jam fisi e gjaku i shqiptarit
atdhe pa farë mos më le
atdhe mos më humb si fis
atdhe të pa denjë mos më le
atdhe zemren ma bën tirqi e plis
atdhe ti je shjetria e arit
atdhe te dua per ty zërin e kem nisë
atdhe ti je votra e te parit
secilen fjalë det pashterrsie e kam
atdhe je kullimi i arit
atdhe i yti un jam
atdhe pse qajë e lotoj
e të fala shum të dërgoj
të dua në mes të lirisë
për ty atdhe ëndrroj
atdhe per ty miliarda shkëlqime i kombinoj
vetem me të lajmrue në lavdi përkushtimesh
atdhe fjalët ma të bukura u yllzoj
atdhe ti mua gjithmonë më dhimbesh
atdhe ti nuk e din sa shum të dua
atdhe kur të duhet kurban
flijim gjithmonë më merr mua
vetem ti të mos rrënohesh
atdhe ti kohen ma ke kujtua
atdhe nuk dua të më hidhrohesh
pse shpinen ty ta kam kthye
atdhe ti gjith më kujtohesh
se kohrat ishin mishngranse
atdhe ndoshta nuk ke si me shpërblye
por un ne secilen qelizë
dashurit për ty kam me i zbërthye
edhe lulet do ti bëj fjalore
atdhe ti na mbanë pa u thye
atdhe o tokë arbnore
e ndjenjat tuaja puhizë
qe ty atdhe me të lulzue
me ma te bukuren kangë arbnore
oh ti per mua je art diritë
je qenje mbi dhe madhore
per teje i mbajë te gjitha dashuritë
ti dua udhë ara e fusha e bregore
atdhe ti me ke rritë
o at e mëmë je per mua
babë ekam dheun enanë lulet tua
un nuk mundem atdhe me të harrua
ti je per mua shprehja atnore
të dua atdhe të dua
------------------------
nga autori xhelal ferizi
liriku i mërgimit me vargje shqiptare
----------------------------
-----------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen