Montag, 22. März 2010

Më kan bë fe dhunë gjak e lot e e dhe -

Më kan bë fe dhunë gjak e lot e e dhe -


---------



------

nga autori xhelal ferizi

-----------------------

njiher më kan bë dhe -



pastaj ujë me gjak



e gjakun ujë



djersë e lot



më kan larmuar me shum fe



më kan ndrruar sa her bajrak



na knë bërë her grek e her shkje



na kan djegur flakë



e kurthuar me njiqnd fe



me kan djegë ne flakë e barot



kam kaluar neper njiqnd fe



her ne grek e ne shkja



duke u nda



si viktimë e pre



me fis e me vlla



sa her jam shitë e jam ble



qfar kombi jam un



fisi nga fisi me u nda



karshi me ndejt si armik



q paskam qenë un qfar fisi qfar kombi



o botë



sa shum kohrat me kan ble me metelik



më kan bë ma shum se bishë



secili ardhacak armik



me shqelmo her ne gjami e her ne kishë



me koken ne duar neper shekuj duke ikë



hajde agai e pashai me kamish



e shndero shqiptarit grua e nënë e qikë



e greku e romaku me thikë



epokat duke na i kryquar shum fish



ogjaqet me gjak na i kan fikë



kokat ne prroje na i lan



korbat kan ngrënë shum mish



na vranë e na shanë



oh un i mjeri kush jam



q'komb q'kuptim jam mbi dhe



cila gjuhë jam cili fis



se kohrat shum shpresa më kan pre



gjak u pa i derdhur sa shum përmbi plis



përgjkur jan gurë e dhe



kombin token ma ndanë



as diell as buzqeshje nuk lan kund per ne



sa shpirtrat mbi dhe na i thanë



na i përgjaken token prrojet luginat



arat e brigjet



prrojet livadhet eledinat



na i mbyllen neper shekuj shtigjet



na i dogjen stanet e briogjet



bagti kahdo e bujqsi



shtepijat e trojet e hiset



na dogjen themelet ne etni



na shkelen mbi te lashta ligjet



etikë mbi kod e nderë



na erdhen ne hiset tona



na lan si rrenojë e pa vlerë



dogjen ne shkrumb e ne hi



na preken ne erz e nderë



sa vuajtjem i keki pi



sa zi na mbollen ne qdo pranverë



nuk na lan asnjiher te lirë



me tanke e qizme na shtypen



kuaj trojet patkoj azie



sa rrenat e mashtrimet na i krypen



na ndanë ne qdo zemer etnije









neper shum fe e fise na ndanë



na i kan përgjakur mote epokate stinat



dikuj i t han turk e dikuj latin



dikuj i than me vdekë



sa shum vuajte i gjorë kombi im



dikuj i t han serb e grek



mbi dhe shqiptari sa i lashtë e jetim



sa shum neper kohra ndejte vyshkë stermekë



i te uqajn o kombi im



se her je ringjallë e ke vdekë



dhe prap je ringjallur mbi hi



sa her ke mbetur jetim



oh renkimi i kohrave



ma thuaj psehen ma thuaj



se paku me nje arsyetim





-----

nuk di as kush jam un i pseheve neper shekuj



as qka jam



i biri i kujt jam



per se jetoj me shum fe



per se eci mbi dhe



me zingjirë roberie neper syrgjyne



kazamatave neper azi e ballkan



europes e botes shpernda



si i pafarë e i pa fole



thua se vetem grek e shkja



per ket diell paska n le



e shqiptari diell nuk paska



as yje



o kohra te mallkuara maska e laraska



per se as puhiza as fllade as pyje



nuk na i keni lënë pa lot e gjak te lulzojnë



sa shum kyn vajtue kavalle e fyell



sa shum motet e shejujt i kujtojnë



her fashist e her komunist





me gjithfar lloj ide



kohrat her na perqajnë e her na ndergjegjsojnë



kush jem ne te vertet ne



sa shum na blejnë e na shatrtojnë

her ne at ide e her ne ket ide



sa shum e moda na i ndrrojnë



sa shum ne besë na kan pre



shekuj t sa shum renkojnë





kush vallë kush jemi ne



na thuaj o i lashti gjen



na thuaj



ti qe ne gjirmet e rrenimeve ne kala rrinisi beden



perse neper shekuj i huaj



aq leht si kashtel na then



e na perqanë



na thuaj sa her kush do vjen



per se po na shkellë i huaj



per se kaq leht na ndersen



e vllaun me vllaë e largon



e shendrron ne qka te don



her ne tiran e shebtorë



her ne demon



her ne puthadorë



e si te don e aktron



token tonë e faren tonë te gjorë





e kahdo shqioptarin e kthen







her me sllavian e her me roman



e her me orgji e demagog te pist



her me at fe e her me ket fe





sa i lashtë ky fis qe duket si i pa atdhe



sa kohrat na luajten t'fist



sa fati na ka braktisë



e shqip nuk u gjet ndonje fe



sa kodra per ne ësht nisë



sa gremina pa fund e pa fre



ne jemi gjamë e madhe e historisë



sa shun na kan gri e pre



sa shum na kan shit na kan ble



sa shum mallkim i tradhtisë



sa shum ka vuajt shqip ajo fytyrë hane



e dielli i arit magjik



sa loti e gjaku ësht derdhur rrëke



sa shum jan shkyer ilire fustane



përdhuar virgjina nder ne



sa dhuna ka ra mbi ne



sa britma ësht dëgjuar në ato kohra mjerane



sa shpirti per se gjalli esht bre



sa shum ka vajtuar toka shqperi dardane



e shqipnia etnike me fe



















sa kohrat me hile e me klane



sa gjaku e loti na shkoj rrëke



o nënë e lashtë iliriane



se her rrejshëm detyrueshem kemi bë be



të kthyer dhunshem kah zgerdheshjet



e duartrokitjet aktore



her ne ideologji



her ne fe





e her ne parti





nga kohrate zeza mizore





sa llojet e maskave na kan bre



sa kurva kohë e rruspi





kaloj duke shkelë mbi ne



ne lloj lloj duartrokitjesh rrejshëm jemi nxe



e her me opium e plot hipokrizi



me shtizë të shpuar e me shpatë



sa her je veshur ne te zi



shqipni e pa uratë



me sa e sa imponime



diktaturë gjelat e diktat



sa shum kohra na mbuluan me krime



të mjerë e të gjorë shqipëtarët krahthatë



ku ishe ti o koha ime



që kurrë nuk na u bëre uratë



na le nëpër gjymtime e lëndime



si krande të thata mbi dhe



në emcione të shum llojshme e rënkime



na thure me të ndryshme fe



sa lot kemi pi e pelime



kush pra kush jemi ne



o toka e dashur e ime



për se kaq pa mshirshëm për se



edhe sot e deri dje



për se na mbolle si bimë me rënkime



përse nuk na lan



përse



nuk na lënë të lirë





shqiptarë me fe për mbi dhe

---------

nga autori xhelal ferizi autori në mërgim



--------------------------------------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen