Montag, 22. März 2010

Me heshtjen ushqehem.

autori xhelal ferizi  xhela i mitrovices  liriku
Me heshtjen ushqehem duke e gjykuar në bark pastaj e në zemer

e gjykoj nëpër secilin damarë të shekullit tim

heshtjen e përbij detyrueshëm dhe e quaj ferr me emer

po ushqehem me heshtjen sa ironik ky fati im

---

heshtjen pse për mua ky specialitet

kur un dua të ushqehem me hare

heshtja ushqimi im që më vret

un ushhqehem me te dytrueshëm ajo heshtë duke më bre

---

kush han ksi lloj ushqimi përveq meje

ndoshta vetëm heshtja vet

heshtja qfar gjuhe qfar formule ësht kjo q far feje

ushqim që shpirtin ma vret

---

mua ma mbollen rrisqet e rruletave të fatit lojtarë

u mbi me terrin dhe doli në skenë

un heshtjen kam dashur ta shuaj si farë

por ajo pas hapave të mi kahdo imponueshëm vjen

---

nuk e di si ta shëndrroj heshtjen në fjalë

heshtjen nuk di si ta shëndrroj në bërtimë

pasthirrmas as me artin ma te persosur nuk po ja dal

kam mbetur i sajë viktimë
autori  xhelal ferizi  xhela i mitrovices    

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen