Montag, 22. März 2010

Të veremosurit

Të veremosurit




autori xhelal ferizi

...........................

të veremosurit në shpirtë më përqeshen

më fyen ata që të veremosur jan në gjenetikë

të veremosurit që nga gjithqka njerzore u gjveshen

më fyen ata të veremosurit në etikë





më fyen ata të veremosurit që jan të veremosur në gjak

më fyen ata që jan të veremosur në kokë

të veremosurit me kan fyer ata që nuk kan shëndet shpirti aspak

ata që mundohen ti veremosin edhe qiell e tokë



më fyen të veremosurit më fyen

më fyen sepse kan ku do në mendje e shpirtë verem

ata u munduan edhe engjujt ti perlyejn

ata mundohen ti perlyejn edhe lulet në harlem







gjithqka ata mundohen të përlyejn

edhe zotin e engjujjt mundohen ti etiketojnë

ata mundohen edhe diellin në verem të ndryjnë

nga ata dheu e toka rënkojnë



se ata edhe token me verem e duan

ata edhe driten mundohen ta bëjnë terr

nga ata liria e paqja kah do vuan

ata jan veremi që u pollen në ferr





po po ata veremosur më kan fye

ata edhe më kan kërcnue

por shpata ime akoma kurrë nuk ësht thye

as penda ime që prore ka ligjërue



ata të veremosurit më kan sha

edhe nëper faqet e forumet virtuale

ata jan shqipfolsa me verem grek e shkja

ata jan të veremosurat hale



ata duan ti veremosin edhe yjet

vargun lirik e rimen

ata duan ti veremosin fushat e pyjet

ata nuk ua duan zogjve poetik cicërimen



ata jan të veremosur se kan pi tug shkja

kan pi prore tug rus e grek

ata jan të veremosur vargjet duan me i vra

ata nga veremet shipirtërore jan stërmekë





verem ata kan në shpirtë

verem kan ne maska e në fe

ata jan verem i p'shtirtë

veremi jan vet mbi dhe

---------------

ata jan veremi me smirë

ata jan verem hijena

pshtyjnë në vargun e lirë

se jan e veremosura gangrena





gangrenen veremosese e kan ne ide

ne sy ne gjak e ne mendje

ne cak e në fjalë veremosur bëjn be

ata jan verem ku do ne ngarendje



ata me kan fye te veremosurit me meskine inate

ata me verem deshten te me trembin

ata jan vereme disa qyqe nate

ata boten e mirësisë ku do duan ta shembin



-----

autori xhelal ferizi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen