Sonntag, 14. März 2010

Udha ime

Udha ime
-----------
Autori xhelal ferizi
-----------------
sa shum shekuj më shtrove
erërave jam perplasur me rrëzime ngritje në furi
sa shum nëpër shpirtin ti rrudhat mi lakove
mallë lot dhimbje etje e dashuri
-------
o udha ime me kalvare
un deshta të bëhem fli
në gjuhen time amtare
kërkova për dheun liri
--------
un me ty o udhë kam folë ti e din
ti mi zbertheve ekuacionet menqurore
a të kujtohet kur të thosha pse lotin ma pin
e të flisja në gjuhë ylberore
---------
sa yöberat ti kam shpalue
e sa shum ideale
a të kujtohen vargjet që ti kam këndue
kur dënesnin nga ndjenjat fisha e ara e male
-------
a të kujtohet si e emroja secilen kokërr dhe
si i shëndrroja ne dashuri mallengjimet
sa shum kam kendua kah tu shqip me fe
me lot i kam la kujtimet
-----------
udha ime me thuaj a të kujtohet kur te shikoja nga mbrapa
e bëhesha kujtesë e shpirtsi
andje kah tio kah kam qitur hapa
bëhesha mbi rrudhat tua ndjenjësi
--------
shpirtrisht bëhesha me ty emocion
njësohesha me ty e shpirtë pikturoja
disi më lidhte udha e dheut tonë
nëpër kohra udhë mbresje e imagjinoja
-----------
a të kujtohet usha ime ty
të kam lidhë me aq shum ëndrra kujtimsie
të kam bë në secilen shpirtndjenjë sy
art shpirti npër secilen rrudhë dheu pikturë melankolie
-------------
aty te kalauart me qehre i kam pulsue
edhe pluhurim ta kam quajt nji kujtim qehre mirë
un neper ty sa ndjenjat i kam gjallërue
cicëroja për ty dhimbshëm me mallë si zogu plot dëshirë
------------
o udha ime sa shekujt per ti i kam bë zbërthim
në ty i kam vendosë kujtueshem sa mahni
ti ma oforje quditshem me mallë at largim
që un e kam quajt ne secilen rrudhë tënden magji
-----------
o zot ky as harrim nuk quhet
por e shum e quditshme kujtesë
neper pluhurin tënd edhe dheu zemer shkruhet
lotin me kullim ma nxitë porsi vesë
--------------
o udha ime secilin kokerr udhë
me qehren tënde e te malelgjnyeshmin largim
her më afron shekujt her perplasur më hudhë
ne t kalueren ti nuk len harrim
----------
shekujt me folë i kan nxitë i kam bë fjalorë
që ta thonë zbërthyeshem ndjenjë kohen per ty
tëkam prekë me ndjenja si perkdheljen me dorë
shijet per ty në gjuhë arti i kam përkthy
-----------------------
autori xhelal ferizi
-----------------------------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen